Sie sind vermutlich noch nicht im Forum angemeldet - Klicken Sie hier um sich kostenlos anzumelden  

twilight

vampirbiss und daemonenkuss
Sie können sich hier anmelden
Dieses Thema hat 11 Antworten
und wurde 396 mal aufgerufen
 Emmett, Jasper, Rosalie, Esme & Carlisle
Seiten 1 | 2
Trish Hale Offline

~*CullenFamily*~

24.03.2008 22:37
Jasper Zitat · antworten

In Antwort auf:
TW# - Twilight and chapter number
NM# - New Moon and chapter number
EC# - Eclipse and chapter number
PC# - Personal Correspondence #
SMW – Stephenie Meyer Website
TL – timeline

Full Name: Jasper Whitlock Hale (PC1)

Status: Vampire

Date of Birth: 1843 (TL)

Date of change to vampire: 1863 – he was 20 (PC1) (TL)

Originally from: Texas (PC1)

Hair color: Honey blond (TW1)

Eye color: Vampire gold/black

Height: 6” 3” (PC1)

Physical description: muscular, but lean (TW1)

Special talents: Able to manipulate the emotions of those around him

Occupation: Currently "in college" (NM1)

Family members: Married to Alice (PC1) – adopted member of the Cullen family

Nick Names: Jazz (PC1)

Source of change: Maria (PC2)

Hobbies: Interested in scholarly endeavors

Personal history: Jasper served as a Major in the Confederate army during the Civil War. The vampire family that changed him in 1863 (TL) was very different from the Cullens in their dietary habits –they fed off humans. (PC2) Jasper became depressed over his way of life and sought something better. His search led him to Alice in 1948 (TL), which in turn led him to Carlisle in 1950. (TW14) (TL)

Jasper has the most difficult time with the lifestyle set by the Cullen family. He avoids contact with humans, as he is more tempted than the others to drink from them. Going to school is a difficult task, but he does it for Alice. (PC2)

He would do anything for Alice, as she is his whole life. Even though he treats the other members of his family with respect, he isn’t bound to them the way he is to Alice. (PC2)

Jasper uses the last name of Hale because he and Rosalie look so much alike and people assume them to be twins. The vampires tend to go with whatever the humans are willing to believe. Rosalie insists on using Hale as a last name, and therefore, Jasper took it as his, too. (PC3)

Noch einer meiner Lieblingscharas. Schon allein weil er Alice so gern hat und alles für sie machen würde.

Dazzled Kati Offline

~*CullenFamily*~

06.04.2008 10:21
#2 RE: Jasper Zitat · antworten

Ich find die Beziehung von Alice und Jasper auch total schön... deren Liebe bedarf net vieler Worte...

Jasper mag ich besonders seit Eclipse... in New Moon kam er ja net ganz so viel vor und in Twilight hat er auch ne schöne Szene, als er Bella sagt, dass sie es wert ist *g* Ihr wisst was ich meine

Aber in Eclipse fand ich es toll mehr über seine Vergangenheit zu erfahren und wie er immer versucht Bella alles zu erklären :)

~Before you my life was like a moonless night. Very dark, but there where stars - points of light & reason.
And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire, there was brilliancy, there was beauty.
When you where gone, when the meteor had fallen over the horizon, everything went black
~

Trish Hale Offline

~*CullenFamily*~

11.04.2008 19:11
#3 RE: Jasper Zitat · antworten

Ich finde die Szene sehr schön in New Moon wo Alice, bella und Edward aus Italien wieder kommen am Flughafen und sich Bella extra wegdreht weil es eine so persönliche Szene war obwohl sich die beiden nicht umarmt haben. Daran merkt man wie sehr sich beide mögen.

black_kaito Offline

~simply human~

13.04.2008 20:20
#4 RE: Jasper Zitat · antworten

Ja, die Szene am Flughafen ist super!
Jasper ist cool, schon allein weil er mit Alice zusammen ist!!

Ich finde auch die Szene in Twilight schön, wo er meint, dass Bella es wert ist^^

Dazzled Kati Offline

~*CullenFamily*~

13.04.2008 20:22
#5 RE: Jasper Zitat · antworten

die szene mag ich auch total gerne, wo er ihr sagt, dass sie es wert ist :)

~Before you my life was like a moonless night. Very dark, but there where stars - points of light & reason.
And then you shot across my sky like a meteor. Suddenly everything was on fire, there was brilliancy, there was beauty.
When you where gone, when the meteor had fallen over the horizon, everything went black
~

Ninielle Marie Swan Offline

~vampire girl~

13.04.2008 21:08
#6 RE: Jasper Zitat · antworten

Ja, ich auch. Und überhaupt, Jaspi ist cool. Und Emmett so witzig!

by Jacky <3

black_kaito Offline

~simply human~

13.04.2008 21:11
#7 RE: Jasper Zitat · antworten

Jop, die ganze Familie ist witzig!!
Außer vllt Rosalie...

Dazzled Kati Offline

~*CullenFamily*~

13.04.2008 21:16
#8 RE: Jasper Zitat · antworten

hach ich liebe die cullens so... schade, dass sie net wirklich existieren... seufz

~

Trish Hale Offline

~*CullenFamily*~

13.04.2008 22:10
#9 RE: Jasper Zitat · antworten

jaaaaa leider sidn sie nicht existent, aber bald immerhin im Kino und dann auf DVD und wenn wir alle brav ganz oft in den Film gehen, rückt SM sicher auch die Rechte für Film zwei, drei und vier raus. Dann können wir noch ganz oft schwärmen und sabbern.

Dazzled Kati Offline

~*CullenFamily*~

13.04.2008 22:21
#10 RE: Jasper Zitat · antworten

also ich denke, dass wenn der erste film ein erfolg wird, dass sie auch die anderen verfilmen lässt
also ganz oft ins kino gehen *g*

~

Seiten 1 | 2
«« Rosalie
Emmett »»
 Sprung  

Xobor Ein Xobor Forum
Einfach ein eigenes Forum erstellen